Ole enda hirmudest üle,

vajadusel võitle nendega!

Kui midagi ei õnnestu,
siis keskendu
mõnele teisele harjutusele ja
tule hiljem
sama asja juurde tagasi

Järgi iga tegevuse puhul

õiget tehnikat

Usu, et suudad enda

eesmärgid ellu viia!

Nii saavutad kiiremini
soovitud tulemusi!

Käi trennis regulaarselt

Rulluisukoolis õpitud harjutusi

Harjuta ka vabal ajal

Ära anna alla!

Nendest õpid kõige rohkem

Julge õppida vigadest

Arrow
Arrow
Shadow
Slider

Rulluisukoolis on võimalik osa võtta rühmatreeningutest ja personaalsetest eratundidest. Rühmatrennidega saab liituda endale sobival kuupäeval.

NB! Rühmatreeningud toimuvad iga ilmaga. Kui on sõidetud märja teekatte peal, siis on soovitatav pesta või hooldada rulluisulaagreid.

RÜHMATREENINGUD

Rühmatreeningud toimuvad igal nädalal kindlal ajal koos teiste osalejatega. On eraldi grupid esmakordsetele osavõtjatele, lastele, algajatele ja edasijõudnutele. Hooaeg kestab kuni umbes septembri keskpaigani, sõltuvalt ilmadest.

Rulluisutreeningutel regulaarseks osalemiseks on huvilisel soovitatav soetada kuukaart.
Lastel on võimalik vastavalt soovile või võimalustele osaleda vastava taseme trennis (algajad või freeskatenii 1 kui ka 2 korda nädalas. Igat noorte & täiskasvanute trenni (algajad, freeskate ja fitness) on vaid 1 kord nädalas. Soovi korral saab ka noor või täiskasvanu käia trennis 2 korda nädalas – seda juhul kui käia kahes erinevas trennis, näiteks nii freeskate kui ka fitness treeningutel. Enne kuukaardi registreerimist uuri kindlasti ka tunniplaani ning kui otsustad käia kahes erinevas trennis, märgi see kindlasti registreerimisvormis ära!

Lastele (kuni 12-aastased)

Trennid koosnevad põhitõdede tutvustamisest ja omandatu kinnistamisest läbi harjutuste ja mängude. Eraldi rühmad vastavalt tasemele.

Esmakordne treening mõeldud neile, kes tulevad rulluisutreeningule osalema esimest korda, et omandada lihtsamad ja olulisemad põhitõed. See aitab edaspidi suuremaid vigu vältida.

Esimeses trennis omandatakse põhitõed alustades paigal harjutustega – õiged tasakaaluasendid, erinevad uisu- ja kehaasendid, kükitamine, kukkumised, püsti tõusmised. Seejärel tutvume harjutustega liikumisel – uisusamm, veeremine, lihtsamad pöörded, hoo aeglustamine, erinevad harjutused torbikutega ja ilma. Et oleks lõbusam, lisame juurde mängulisust ja vajadusel kasutame muru, et lihtsustada õppimist.

Algajate trennis tehakse harjutusi platsil ja torbikutega rajal, korratakse põhioskusi, toimuvad erinevad mängud ning tegevused. Põhiliselt arendatakse tasakaalu, uisusammu, veeremist, pööramist, pidurdamist ning tutvustatakse ja proovitakse ka järgmise taseme harjutusi.

Freeskate treeningul osalevad juba kogenumad lapsed, kellel on omandatud põhioskused ja kindlam tasakaal. Õpitakse toime tulema erinevates oludes, omandatakse rohkem erinevad uusi võtteid ja takistuste ületamist. Toimuvad erinevad mängud, võistlused ja trikkide sooritamised.  Põhiliselt omandatakse erinevad pöördeid, pidurdusviise, hüppamistehnikaid, teeserva ületusi, arendatakse kiirust, õpitakse murule veeremist, tagurpidi uisutamist, tasakaalu ühel jalal, laskumisi, tõuse jne

Teisipäev

  • Lapsed

    -

    algajad & freeskate

  • Noored & täiskasvanud

    -

    freeskate

Kolmapäev

  • Lapsed

    -

    algajad & esmakordsed

  • Noored & täiskasvanud

    -

    esmakordsed

  • Noored & täiskasvanud

    -

    algajad

Neljapäev

  • Lapsed

    -

    algajad & freeskate

  • Noored & täiskasvanud

    -

    fitness/kiirus

09

 Noortele & täiskasvanutele

Esmakordne treening sobib hästi neile, kes pole üldse rulluiske varem jalga saanud, pole varem rulluisutrennis käinud või ka kogenumad sõitjad, kes soovivad kindlamat rulluisuoskuste vundamenti ja valesti sisse harjunud liigutused õigesti ümber õppida. Omandatakse rulluisutamiseks vajalikud põhitõed nii praktikas kui teoorias. Esialgu teeme paigal harjutusi – õiged tasakaaluasendid, erinevaid uisu asendid, kükitamine, kukkumised, püsti tõusmised ja selgitatakse olulisemad asjad, mida tuleks jälgida. Seejärel hakkame harjutusi liikumisel sooritama – uisusamm, turvaline veeremine,  lihtsustatud pööre, koordinatsiooni harjutused, sahkpidurdus, murule veeremine, kannapidurdus  (kannaklotsi olemasolul) jne.
Algajate trennis õpitakse kõiki tähtsamaid võtteid uiskude valitsemiseks ja korratakse põhioskusi liikumisel –  uisusamm, veeremine, uisusammpööre, erinevad asendid, koordinatsiooni harjutused, sahkpidurdus, murule veeremine, kannapidurdus. Lisaks õpime keharaskust ja -asendit hoidma vastavalt tegevustele, paralleelpööret, erinevaid tasakaaluharjutusi, T-stoppi, pöördpidurdamist, teeme muid arendavaid harjutusi ja tutvume põgusalt keerulisemate võtete ja spetsiifiliste rulluisualadega.
Freeskate treeningul õpitakse rulluiske oskuslikumalt käsitlema erinevates oludes, omandatakse rohkem erinevad pidurdusviise, pöördeid, nende kombineerimist, hüppeid, trikke, tehakse erinevaid tasakaalu ja koordinatsiooniharjutusi ning muid võtteid rulluiskude paremaks valitsemiseks. Freeskate seob endas erinevaid rulluisustiile, näiteks kiir- ja triki- ja off-road rulluisutamist. Freeskate’i juurde kuuluvad takistuste ületamised, oskus sõita erinevatel teekatetel, tagurpidi sõitmine, järsud kallakud, astmed, trepil sõitmine, murule veeremine, erinevad hüpped, slide’id, sõitmine ühel jalal, krossisõidud, laskumised, tõusud jne. Üle nädala toimuvad platsitrennid ja sõidutreeningud.
Fitness/kiirus treeningutesse on oodatud huvilised, kes soovivad enda kiirust, vastupidavust ja tehnikat arendada. Keskendutakse erinevatele kiiruisutehnikatele, sooritades erinevaid imitatsiooniharjutusi, harjutusi liikumisel ja tehakse praktilist sõitu. Uisusammul keskendutakse igale detailile eraldi ja hiljem seotakse tehnika kokku – õige kehaasend, veeremine väliskandil, tõuge, tõuke lõpu sooritus, kallutamine, jala toomine puhkefaasis, uisu etteviimine. Kiiruse juures on oluline veel sprinditehnika, double push, kurvitehnikad, grupis ja tuules sõitmine, laskumised ja tõusud.

Personaalsed koolitused

Kui rühmatundides ei ole sulle sobivat trenniaega või eelistad individuaalsemat koolitust, siis saab treeningu vastavalt Sinu soovidele kokku panna.
Koolitused toimuvad kokkulepitud ajal ja kohas platsitreeningu, sõidutreeningu või nende kombinatsioonina.

Platsitreeningul on lihtne rulluisutamisega algust teha, arendavaid harjutusi sooritada ja rulluisutamise jaoks erinevad olulised võtted selgeks õppida. Õppimiseks on sobilik suurem asfaltplats, kus ei ole palju teisi segavaid faktoreid.

Uus lähenemine sõidutreeningu näol võimaldab õppida rulluisutamist reaalsetes olukordades. Tallinnas on palju erinevaid marsruute mida mööda sõita saab, mõni võimaldab paremini freeskate oskusi omandada, mõni teine marsruut rohkem fitness/kiirrulluisutamisele keskenduda. Sõltuvalt marsruudist on oluline, et teatud määral oleks omandatud rulluisutamise põhioskused.  Algajatele on soovitatav eelnevalt osaleda platsitreeningul.

Treeningutel õpetame rulluisutama, aga spetsiifiisemalt on võimalus keskenduda ka kiirrulluisutamisele, freeskate või selg ees rulluisutamisele, rullhokile, roll ball’i mängule või heelys’tega sõitmisele. Koolitusel saab osaleda üksi, mitmekesi või suurema grupiga ning korraldame ka firmaüritusi.

 

Treeningute soovitatavad asukohad:

Pirita velotrekkLauluväljakLillepi park

Personaalse koolituse saab kokku leppida registreerimisvormi kaudu!

SAM_2696-v