Ole enda hirmudest üle,

vajadusel võitle nendega!

Kui midagi ei õnnestu,
siis keskendu
mõnele teisele harjutusele ja
tule hiljem
sama asja juurde tagasi

Järgi iga tegevuse puhul

õiget tehnikat

Usu, et suudad enda

eesmärgid ellu viia!

Nii saavutad kiiremini
soovitud tulemusi!

Käi trennis regulaarselt

Rulluisukoolis õpitud harjutusi

Harjuta ka vabal ajal

Ära anna alla!

Nendest õpid kõige rohkem

Julge õppida vigadest

previous arrow
next arrow
Shadow
Slider

Rulluisukoolis on võimalik osa võtta rühmatreeningutest ja personaalsetest eratundidest.

NB! Rühmatreeningud toimuvad iga ilmaga. Kui on sõidetud märja teekatte peal, siis on soovitatav pesta ja õlitada või hooldada rulluisulaagreid.

RÜHMATREENINGUD

Kõik rühmatreeningud toimuvad igal nädalal kindlal ajal koos teiste osalejatega. Taiskasvanud rulluisutreeningute teemad võivad aegajalt muutuda vastavalt vajadusele. Kõiki treeninguid ja workshoppe saab jälgida Rulluisukooli kalendri kaudu, kust saab samuti ennast registreerida sobivatele treeningutele. Regulaarseks osalemiseks on huvilisel soovitatav soetada kuukaart või 5x kaart. Välihooaeg kestab kuni umbes septembri keskpaigani, sõltuvalt ilmadest.


09
Baasõpe sobib hästi neile, kes soovivad rulluisutamisega algust teha või tulevad esimest korda Rulluisukooli, aga ka kogenumatele sõitjatele, kes soovivad kindlamat rulluisuoskuste vundamenti ja valesti sisse harjunud liigutused õigesti ümber õppida. Baasõppes osalemine on üldiselt vajalik vaid esimeses treeningus, pärast seda toimub osalemine juba algajate grupis. Esimeses tunnis omandatakse rulluisutamiseks vajalikud põhitõed nii praktikas kui teoorias. Esialgu teeme paigal harjutusi – õiged tasakaaluasendid, erinevaid uisu asendid, kükitamine, kukkumised, püsti tõusmised ja selgitatakse olulisemad asjad, mida tuleks jälgida. Seejärel hakkame harjutusi liikumisel sooritama – uisusamm, turvaline veeremine,  lihtsustatud pööre, koordinatsiooni harjutused, sahkpidurdus, murule veeremine, kannapidurdus  (kannaklotsi olemasolul) jne.
Algajate trenni ootame kõiki, kes on eelnevalt läbinud ühe baasõppe koolituse. Algajatega õpitakse kõiki tähtsamaid võtteid uiskude valitsemiseks ja korratakse põhioskusi liikumisel –  uisusamm, veeremine, uisusammpööre, erinevad asendid, koordinatsiooni harjutused, sahkpidurdus, murule veeremine, kannapidurdus. Lisaks õpime keharaskust ja -asendit hoidma vastavalt tegevustele, paralleelpööret, erinevaid tasakaaluharjutusi, T-stoppi, pöördpidurdamist, teeme muid arendavaid harjutusi ja tutvume põgusalt keerulisemate võtete ja spetsiifiliste rulluisualadega.
Freeskate treeningul õpitakse rulluiske oskuslikumalt käsitlema erinevates oludes, omandatakse rohkem erinevad pidurdusviise, pöördeid, nende kombineerimist, hüppeid, trikke, tehakse erinevaid tasakaalu ja koordinatsiooniharjutusi ning muid võtteid rulluiskude paremaks valitsemiseks. Freeskate seob endas erinevaid rulluisustiile, näiteks kiir-, triki- ja off-road rulluisutamist. Freeskate’i juurde kuuluvad takistuste ületamised, oskus sõita erinevatel teekatetel, tagurpidi sõitmine, järsud kallakud, astmed, trepil sõitmine, murule veeremine, erinevad hüpped, slide’id, sõitmine ühel jalal, krossisõidud, laskumised, tõusud jne. Freeskate treeningutes osalemiseks eeldame osalejatelt põhioskuste ja baastehnika olemasolu.
Fitness/kiirus treeningutesse on oodatud huvilised, kes soovivad enda kiirust, vastupidavust ja tehnikat arendada. Keskendutakse erinevatele kiiruisutehnikatele, sooritades erinevaid imitatsiooniharjutusi, harjutusi liikumisel ja tehakse praktilist sõitu. Uisusammul keskendutakse igale detailile eraldi ja hiljem seotakse tehnika kokku – õige kehaasend, veeremine väliskandil, tõuge, tõuke lõpu sooritus, kallutamine, jala toomine puhkefaasis, uisu etteviimine. Kiiruse juures on oluline veel sprinditehnika, double push, kurvitehnikad, grupis ja tuules sõitmine, laskumised ja tõusud.

Personaalsed koolitused

Kui rühmatundides ei ole sulle sobivat trenniaega, eelistad individuaalsemat koolitust või soovid oma grupiga koos harjutada, siis saame pakkuda personaalset koolitust, arvestades teie erisoovidega.
Koolitused toimuvad kokkulepitud ajal ja kohas platsitreeningu, sõidutreeningu või nende kombinatsioonina.

Platsitreeningul on lihtne rulluisutamisega algust teha, arendavaid harjutusi sooritada ja rulluisutamise jaoks erinevad olulised võtted selgeks õppida. Õppimiseks on sobilik suurem asfaltplats, kus ei ole palju teisi segavaid faktoreid.

Sõidutreening võimaldab õppida rulluisutamist reaalsetes olukordades. Saame pakkuda erineva pikkuse ja iseloomuga marsruute, mõned võimaldavad paremini Freeskate oskusi arendada, mõni teine marsruut võimaldab rohkem sõidutehnikale keskenduda. Sõidutreeninguks võiks eelnevalt olla rulluisutamise põhioskused omandatud.

Personaalsetel koolitustel saame spetsialiseeruda rulluisutamise põhioskustele, kiirrulluisutamisele, freeskate rulluisutamisele, selg ees rulluisutamisele, algtasemel trikirulluisutamisele või heelys’tega sõitmisele.

Treeningute soovitatavad asukohad:

Pirita velotrekkLauluväljakLillepi park

Personaalse koolituse saab kokku leppida registreerimisvormi kaudu ja hindadega saad tutvuda siin!

SAM_2696-v